Outsourcing af People & Culture-funktioner

Reducer jeres omkostninger på People & Culture-området, og få frigivet mere tid til jeres forretning

Vi tilbyder en fleksibel løsning, hvor I får jeres egen People & Culture Konsulent et aftalt antal timer hver måned. Det kan både være løbende telefonisk sparring eller at vi rent fysisk sidder i jeres organisation.

Der er mange fordele ved at have en fast tilknyttet Konsulent. I får frigivet den tid I lige nu bruger på at løse People & Culture-opgaver, og kan i stedet fokusere tiden på forretningen. Derudover vil det uden tvivl give jer yderligere opbakning hos jeres medarbejdere. Kommende ansatte kan også trygt underskrive en kontrakt hos jer, da de vil vide der er styr på People & Culture-processerne.

Vi har en fastprismodel, som er baseret på et aftalt antal timer. Er der brug for yderligere tid, faktureres med en takst, der er reduceret 10% i forhold til den normale timepris.

Typiske opgaver:

Employer Branding | Rekruttering | On-boarding | Medarbejderudvikling | Kurser og træning | Organisationsudvikling | Kulturafklaring | HR-administration (kontrakter, opsigelser, personalehåndbog, personalepolitikker) | Optimering af leverandøraftaler | Fratrædelsesprocesser | Off-boarding

Kunne I tænke jer at have jeres egen
People & Culture Konsulent, til en fast tilpasset pris?

Har I ikke headcount’s eller økonomien til at ansætte en fuldtids People & Culture Konsulent men har brug for den løbende hjælp og sparring?

Outsourcing af People & Culture-funktionen

Tilknyt en
People & Culture-generalist

Ønsker I at mindske jeres omkostninger på People & Culture-området og er derfor på udkig efter at outsource tunge administrative opgaver? Eller har I en medarbejder, der snart går på orlov eller er sygemeldt – eller simpelthen bare travlt i en begrænset periode?

I de tilfælde tilbyder Spring House at varetage jeres People & Culture-funktion, så I ikke behøver at ansætte en medarbejder selv. Vi har generalister, som netop dækker et bredt fagligt område. Opgaverne varetages altid i tæt kontakt med jer og kan varetages hos jer eller fra vores kontor i Hellerup.


Kontakt Maria Lübker og hør om mulighederne. Maria har arbejdet med short term-assignments hos bl.a. Deloitte, Microsoft og Carlsberg Group.

Det kræver noget af en konsulent at kunne omstille sig i kortere perioder – vi sikrer os derfor ikke blot de faglige kompetencer, men også tilpasningsevner og at forretningsforståelsen er på plads hos vores konsulenter.

Priseksempel:

10-15 timer om ugen vil typisk koste 550 pr. time + moms.

»Jeg har haft fornøjelsen af at arbejde med Maria Lübker fra 2007 til 2011 hos OMX og NASDAQ. Skal jeg karakterisere hende med ét ord er det ‘professionalisme’. Maria arbejder altid med integritet og kan hurtigt analysere en situation, så hun leverer det lovede. Maria er en enestående HR sparringspartner for ledelsen, og hun husker altid, at medarbejderne er det vigtigste for at kunne opbygge en forretning. Hun mestrer alle HR-aktiviteter. Særligt kan jeg anbefale hendes store bidrag til mig som leder i rekrutteringsprocesser, medarbejderudvikling og i forbindelse med organisationsændringer. Jeg kan varmt anbefale Maria til enhver organisation, som vil sikre sig, at deres HR-aktiviteter kører efter de bedste standarder.«

— Berit Lorenzen, AVP, International Operations, Global Corporate Services, NASDAQ OMX